Репозиторій ВТЕІ
id: 25720
Назва: Маркетинговий аналіз конкуренції на ринку туристичних послуг
Автори: Постова В.В., Левицька І.В.
Ключові слова: маркетинговий аналіз, конкуренція, туристична галузь, модель стратегічної поведінки, споживчі переваги, цінова стратегія, нецінова стратегія.
Дата публікації: 2020-12-23 15:24:25
Останні зміни: 2020-12-23 15:24:25
Рік видання: 2017
Аннотація: В статті досліджено специфіку конкурентних відносин на ринку туристичних послуг, розглянуто проблеми українського ринку туристичних послуг, виявлено ключові індикатори його розвитку і запропоновано управлінські підходи до забезпечення підвищення конкурентоспроможності туристської організації. Розроблено методику дослідження споживчих переваг на ринку туристичних послуг і проведено відповідно до цієї методики дослідження переваг споживачів. Сформовано модель стратегічної поведінки туристської організації в сучасних умовах. Розроблено методичні рекомендації щодо формування цінової та нецінової стратегії туристської організації.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25720
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: зб. наук. праць V Міжнародної наук.-практич. конференції. Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2017. Ч. 2. С. 293-304
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25720.pdf Розмір : 372880 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити