Репозиторій ВТЕІ
id: 25635
Назва: Розробка методики проектування маркетингової підсистеми в системі стратегічного управління інноваціями
Автори: Завальнюк В.В.
Ключові слова: маркетингова підсистема, стратегічне управління, ступінь конкурентоспроможності, інноваційний проект, сегментація ринку
Дата публікації: 2020-12-17 10:28:35
Останні зміни: 2020-12-17 10:28:35
Рік видання: 2016
Аннотація: У статті розроблено методику проектування маркетингової підсистеми в системі стратегічного управління інноваціями на підприємствах машинобудування. Визначено основні завдання підсистеми стратегічного управління маркетинговою інноваційною діяльністю, а також етапи, для реалізації яких необхідно виділяти в підсистемі маркетингу відповідні структурні елементи. Охарактеризовано вимоги та напрями, на які необхідно найбільше зосереджуватись у процесі дослідження. Визначено показник ступеня конкурентоспроможності технологій організації інноваційного проекту. Проаналізовано можливі варіанти сегментації ринку по товарах чи послугах.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25635
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Причорноморські економічні студії. 2016. № 7. С. 112-116
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25635.pdf Розмір : 195395 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити