Репозиторій ВТЕІ
id: 25607
Назва: Особливості формування та підтримка іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Постова В.В., Лук`янець А.В.
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес, сфера послуг, імідж, обслуговування, послуги, Public Relations
Дата публікації: 2020-12-16 15:40:24
Останні зміни: 2020-12-16 15:40:24
Рік видання: 2020
Аннотація: В статті розглянуто специфіку надання послуг розміщення у закладах готельного господарства. Визначено фактори, що впливають на формування сприятливого іміджу підприємств сфери обслуговування, які поділено на 4 групи. Встановлено, що споживача послуг, як правило, цікавлять відповідність ціни і якості послуг, що надаються. В комплексі функцій менеджменту на підприємствах сфери послуг одне з провідних місць посідає управління процесом обслуговування клієнтів. Головною особливістю формування іміджу готельно-ресторанного підприємства є залежність сприйняття даного закладу від туристської дестинації, на якій вона розташовується. Визначено, що такий підхід полягає на присвоєння кожному готельному чи ресторанному підприємству іміджу всього курорту і всіх, хто знаходиться там даних закладів в цілому, оскільки у туриста, швидше за все, вже є сформоване уявлення про дестинації.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25607
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Підприємництво та інновації. 2020. № 14. С. 63-67
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25607.pdf Розмір : 918006 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити