The Repository of VTEI
id: 25607
Title: Особливості формування та підтримка іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Authors: Постова В.В., Лук`янець А.В.
Keywords: готельно-ресторанний бізнес, сфера послуг, імідж, обслуговування, послуги, Public Relations
Date of publication: 2020-12-16 15:40:24
Last changes: 2020-12-16 15:40:24
Year of publication: 2020
Summary: В статті розглянуто специфіку надання послуг розміщення у закладах готельного господарства. Визначено фактори, що впливають на формування сприятливого іміджу підприємств сфери обслуговування, які поділено на 4 групи. Встановлено, що споживача послуг, як правило, цікавлять відповідність ціни і якості послуг, що надаються. В комплексі функцій менеджменту на підприємствах сфери послуг одне з провідних місць посідає управління процесом обслуговування клієнтів. Головною особливістю формування іміджу готельно-ресторанного підприємства є залежність сприйняття даного закладу від туристської дестинації, на якій вона розташовується. Визначено, що такий підхід полягає на присвоєння кожному готельному чи ресторанному підприємству іміджу всього курорту і всіх, хто знаходиться там даних закладів в цілому, оскільки у туриста, швидше за все, вже є сформоване уявлення про дестинації.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25607
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Підприємництво та інновації. 2020. № 14. С. 63-67
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 25607.pdf Size : 918006 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge