Репозиторій ВТЕІ
id: 25606
Назва: Формування науково-обгрунтованих цін на послуги ресторанного бізнесу України
Автори: Постова В.В.
Ключові слова: ресторанний бізнес, ціноутворення, методи формування цін, економіко-математична модель, калькуляційна картка, підходи ціноутворення
Дата публікації: 2020-12-16 15:39:41
Останні зміни: 2020-12-16 15:39:41
Рік видання: 2020
Аннотація: В статті наведено принципові особливості формування цін в закладах ресторанного господарства. Проаналізовано цілі при ціноутворенні на послуги даної галузі. Визначено підходи на формування цін: витратний; ринковий; параметричний. Наведено формули розрахунку питомої ціни базової послуги; ціни на послуги з урахуванням питомої ціни базової послуги. Охарактеризовано такі методи визначення цін: метод балів, метод регресії. Визначено, що на остаточну ціну впливають такі додаткові фактори як дії конкурентів, сезонне збільшення попиту на послугу. На основі аналізу запропонованих економіко-математичних моделей нами була запропонована методика визначення оптимального меню підприємством ринку послуг ресторанного бізнесу: передбачувана собівартість страви; можливі відпускні ціни страви; передбачуваний обсяг реалізації страви; прогнозна величина постійних витрат в плановому періоді. Запропоновано етапи проведення розрахунків ціни на послуги закладів ресторанного бізнесу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25606
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Приазовський економічний вісник. 2020. № 4 (21). С. 52-57
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25606.pdf Розмір : 1113310 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити