Репозиторій ВТЕІ
id: 25593
Назва: Моделювання показників вступної кампанії
Автори: Гулівата І.О., Ніколіна І.І., Кліщук О.В.
Ключові слова: вища освіта, заклад вищої освіти, вступна кампанія, модель, моделювання, оцінка, прогнозування
Дата публікації: 2020-12-16 10:39:01
Останні зміни: 2020-12-16 10:39:01
Рік видання: 2019
Аннотація: Стаття присвячена моделюванню показників вступної кампанії за матеріалами Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету. Показано, що динаміка контингенту закладів вищої освіти Вінниччини віддзеркалює демографічну тенденцію у Вінницькій області та зумовлена також і скороченням фінансування із державного бюджету й комерціалізацією освітньої діяльності, помітним відтоком абітурієнтів за кордон. Розглянуто існуючі підходи до оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти. Побудовано інтегральну модель оцінки результатів вступної кампанії закладу вищої освіти. Здійснено розробку методологічного підґрунтя для прогнозування майбутніх результативних показників діяльності вступної кампанії шляхом використання кореляційно-регресійного аналізу та трендових моделей. Здійснено графічний аналіз та опис результатів розрахунку; підбиті підсумки та визначені напрями впровадження проведених досліджень.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25593
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету, 2019. № 2. С. 119-125
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25593.pdf Розмір : 832479 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити