id: | 25570 |
---|---|
Title: | Роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності майбутніх економістів |
Authors: | Гусак Л.П., Левчук О.В. |
Keywords: | математична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, математична підготовка фахівців, професійна компетентність, професійна підготовка |
Date of publication: | 2020-12-11 10:38:54 |
Last changes: | 2020-12-11 10:38:54 |
Year of publication: | 2018 |
Summary: | Актуальність даної проблеми в умовах високого темпу переходу економіки на широке використання обчислювальної техніки і засобів телекомунікацій, необхідність системи вищої економічної освіти орієнтуватися на зміну вимог до професійно-математичної підготовки випускників економічних ЗВО, обумовили вибір теми статті. Мета статті полягає у визначенні ролі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей. Методи дослідження: теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної та спеціальної літератури з метою обґрунтування необхідності формування математичної компетентності випускників економічних ЗВО; узагальнення результатів вітчизняних і зарубіжних досліджень із зазначеної проблеми; емпіричні: педагогічні спостереження, бесіди з викладачами та студентами щодо використання інформаційних та комунікаційних технологій під час вивчення математичних дисциплін. Результати дослідження вказують на те, що саме цілеспрямоване формування у майбутніх економістів професійної математичної компетентності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій забезпечить підвищення якості професійної підготовки конкурентоздатних фахівців, які необхідні на сучасному ринку праці. |
URI: | http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25570 |
Publication type: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Publication: | Науковий вісник Ужгородського університету. 2018. Вип. 1 (42). С. 49-52 |
In the collections: | Статті/ Видання інших установ/ |
Published by: | Адміністратор |
File : 25570.pdf Size : 1211960 byte Format : Adobe PDF Access : For all | |
|