ID |
TITLE |
AUTHOR (s) |
YEAR |
RANK |
29505 |
Методичні основи управління інвестиційною привабливістю туристичних кластерів = Methodological foundations of managing the investment attractiveness of tourist clusters |
Антонюк К.Г. |
2024-07-01 |
15 |
29456 |
Approximation as a linguistic hedging tactic in academic discourse: interlingual aspect = Апроксимація як тактика мовного хеджування в академічному дискурсі: міжмовний аспект |
Ivanytska N., Paslavska I. |
2024-06-18 |
32 |
29405 |
Зарубіжний досвід розвитку екстремального туризму та його впровадження в Україні |
Денисик Г., Кізюн А., Воловик В., Атаман Л., Денисик Б. |
2024-06-17 |
36 |
29381 |
Інформаційне забезпечення організації обліку розрахунків із бюджетом за акцизним податком |
Дзюба О.М. |
2024-06-14 |
44 |
29371 |
Регіональні особливості розвитку екстремального туризму у межах Поділля |
Денисик Г., Кізюн А., Война І. |
2024-06-14 |
50 |
29366 |
Аналітичний огляд глобальних туристично-рекреаційних ресурсів та їх вплив на розвиток міжнародного туризму |
Кізюн А.Г. |
2024-06-14 |
38 |
29365 |
Екстремальний туризм в антропогенних ландшафтах Поділля |
Кізюн А.Г. |
2024-06-14 |
43 |
29364 |
Аналіз розвитку індустрії туризму в Україні в умовах російсько-української війни |
Кізюн А.Г., Гуцал Л.А., Цуркан І.М. |
2024-06-14 |
44 |
29318 |
Інноваційні інструменти маркетингових стратегій розвитку туризму на регіональному рівні = Innovative tools of tourism development marketing strategies at the regional level |
Графська О.І., Головчук Ю.О., Кулик О.М. |
2024-05-09 |
72 |
29317 |
Управління туристичними дестинаціями: інноваційні маркетингові підходи = Management of tourism destinations: innovative marketing approaches |
Головчук Ю.О., Мороз С.Р., Цесьців Д.С. |
2024-05-09 |
50 |
29306 |
Інноваційні засади регіональної політики розвитку туризму = Innovative principles of a regional tourism development policy |
Графська О.І., Головчук Ю.О., Никига О.В. |
2024-05-09 |
53 |
29299 |
Прагматика стратегії адресатності в жанрі «оголошення про вакансію»: міжмовний аспект |
Іваницька Н.Б., Терещенко Л.Я. |
2024-05-09 |
49 |
29294 |
Діджиталізація у сучасній індустрії туризму та гостинності: проблеми і перспективні напрями = Digitalization in the modern tourism and hospitality industry: problems and prospective directions |
Головчук Ю.О., Худоба О.М., Боднар Р.О. |
2024-05-09 |
53 |
29289 |
Формування комунікаційної стратегії суб’єктів господарювання = Formation of the communication strategy of business entities |
Середницька Л.П., Павлюк Т.І. |
2024-05-09 |
70 |
29286 |
Ботанічний код у художніх текстах: символізм і переклад |
Іваницька Н., Терещенко Л. |
2024-05-09 |
54 |
29284 |
Особливості формування антикризового менеджменту туристичних підприємств України = Features of the formation of anti-crisis management of tourist enterprises of Ukraine |
Антонюк К.Г. |
2024-05-09 |
55 |
29280 |
Оцінка розвитку волонтерської діяльності в Україні |
Павлюк Т.І., Демченко О.П. |
2024-05-09 |
45 |
29256 |
Комплексний механізм стимулювання туристичної привабливості Вінницької області = Comprehensive mechanism for stimulating tourist attractiveness of Vinnytsia oblast |
Антонюк К.Г. |
2024-04-04 |
82 |
29255 |
Speech culture of modern advertising specialists = Культура мовлення фахівців сучасної рекламної діяльності |
Lebedieva N.A., Tymkova V.A. |
2024-03-29 |
98 |
29254 |
Репрезентація життя головної героїні в оповіданні Ольги Токарчук «Розплющ очі, ти вже мертвий» |
Тимощук Н.М. |
2024-03-28 |
101 |